wycieraczki padają?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • daba11
    Drive
    • 2005
    • 86

    wycieraczki padają?

    Już za 20 000 dolarów można kupić supersamochód. Jest tylko jeden warunek - trzeba go złożyć samemu i dokupić kilka elementów.

    Czy za 20 000 dolarów można mieć supersamochód? Okazuje się, że tak. No może szkielet supersamochodu.

    Firma Factory Five, specjalizująca się w tworzeniu replik znanych aut przygotowała model GTM do samodzielnego montażu. Koszt nadwozia, układu kierowniczego i pełnego wyposażenia wnętrza to 20 000 dolarów, dodatkowo należy kupić zawieszenie, hamulce, skrzynię biegów i silnik. Wszystkie brakujące elementy zamówić można poprzez sieć GM ponieważ są to elementy Corvette C5. Jedynym wyjątkiem jest pochodząca z Porsche skrzynia biegów.

    Producent twierdzi, że GTM z silnikiem o mocy 350 KM rozpędza się do setki w niecałe cztery sekundy. Co się dzieje, gdy pod maskę powędruje mocniejsza jednostka aż strach pomyśleć.

    Czas montażu auta, Factory Five szacuje na 300 godzin, ostatecznej ceny nie podaje, ale i tak będzie ona dużo bardziej atrakcyjna od "prawdziwego" superauta.
    [gazeta.pl - link]
  • salvado
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 314

    #2
    wycieraczki padają?

    jest tak: do niedawna czasami załapywały na "jednorazówce", różnych prędkościach, i wolnym biegu. Natomiast nigdy nie odmawiały posłuszeństwa na "szybkim". Jeśli chciałem mieć pracę "przerywaną", to ustawiałem sobie jakąs prędkość, one kilka razy machnęły i zdychały. Trzeba było wtedy na chwilę wrzucić maxa, i znów na jakiś czas wystarczało "rozumu" na pracę przerywaną. Było kiepsko, ale jeszcze akceptowalnie.
    Teraz skiepściło się do końca. Działa praktycznie tylko max. I do tego, gdy wyłączę wycieraczki, to nie wracają one do pozycji spoczynkowej, tylko zostają w tym miejscu, w którym je wyłączyłem.

    Na co stawiacie? zacierający się mechanizm? Sterowanie? Jakaś elektronika? Od czego zacząć szukanie? A jeśli elektronika, to czy do wymiany jakiś panel (zintegrowany z dźwignią? Kurcze, tam też są przełączniki do kompa, więc pewnie nienajtańsza to zabawa).
    Staram się pisać poprawnie po polsku.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Mechanizm wycieraczek, a dokladnie zacierajace sie swoznie. Temat walkowany i wyoslony bardzo dokladnie na forum :idea:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • nico21
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 2640
        • Volkswagen

        #4
        Tutaj masz opis dokładny co i ja zrobic przy naprawie mechanizmu:




        miłej pracy
        DACAR.team

        Komentarz

        • salvado
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 314

          #5
          dzięki za odp. O sprawie mechanizmu wiem sporo. Chciałem się tylko upewnić, że to nie elektryka czy inne sterowanie.
          Staram się pisać poprawnie po polsku.

          Komentarz

          • RomanS
            Elegance
            • 2004
            • 804

            #6
            Zamieszczone przez salvado
            I do tego, gdy wyłączę wycieraczki, to nie wracają one do pozycji spoczynkowej, tylko zostają w tym miejscu, w którym je wyłączyłem.
            No a to może świadczyć o niedziałaniu wyłącznika krańcowego ( w silniku ). Normalnie podtrzymuje on pracę wycieraczek po ich wyłączeniu aż do zakończenia cyklu. Jedynie wyłączenie stacyjki w trakcie ruchu przerywa go.
            Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

            Komentarz

            • salvado
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 314

              #7
              Kurcze .... Mechanizm rozebrałem, przesmarowałem (nie było zapieczeń), złożyłem do kupy, ale problem niestety pozostał. Wychodzi więc na to, że to elektryka/elektronika. Czy ktoś wie gdzie teraz "młotek przyłożyć :-)"? Czy sterowanie jest w wyłączniku w kolumnie kierownicy?
              Staram się pisać poprawnie po polsku.

              Komentarz

              • nico21
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 2640
                • Volkswagen

                #8
                Zamieszczone przez RomanS
                wyłącznika krańcowego ( w silniku )
                tam poszukaj przyczyny
                DACAR.team

                Komentarz

                • borut
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 299

                  #9
                  Witam

                  Podobne objawy są nagminnym zjawiskiem w innej znanej marce , tam problemem jest zawieszająca się jedna z 3 szczotek na komutatorze silnika. Temat prosty jeśli nie zgrzewa się z plastikową obudową, trochę trudniejszy jeśli to się stanie, ale da się zrobić. Sprawdź to bo objawy są identyczne.

                  Pozdrawiam
                  Powered by VSI PRINS

                  Komentarz

                  Pracuję...